Monday, March 17, 2008

Bad Day :(

hari aku dimulakan dengan bunyi crash yg mana cermin panjang yg aku bari beli dari giant pecah. penyangkut yg aku gunakan tak tahan untuk tampung berat cermin tu... satu hal jugak la nak kutip serpihan cermin2 subuh2 tu. pastu pagi semua kerja yg aku buat serba tak kena. ngantuk giler padahal tido awal gak kol 12. rasa cam sial giler.
then dtg plak en.muzamil nak lantus dier. dah la takder stok lagik. kene laa buat muka comel dan kata stok takder lagi. amekk la lagi kat htaa nanti. asik2 aku jek pinjam ubat kat htaa niii. sial lagik. geramnya!!!
pastu petang terserempak lak ngan doktor baru tuh. dier lagi jauh lagi cam tak suke jek tgk aku.. apsal tah. aku lagi la bengang. apahal lak doktor nih nak buat kucing lak. malas la aku nak layan.

p/s: phone tgh dibaiki di kedai. harap2 dapat dibaiki. huhu.