Tuesday, March 30, 2010

Dateline Semakin Hampir -____-

Mari kita bincangkan Pros and Cons tentang seseorang yang boleh dikatakan diingati setiap hari, sejak setahun yang lalu. Perasaan aku terhadap dia adalah bercampur-baur antara suka, sayang, benci, dan menyampah.

Pros
  1. Dia approached aku dulu. Out of nowhere, tak nampak pun any signal or anything. Till now, aku pun tak sure dia dapat nombor aku dari siapa.
  2. His cute sms-es I woke up to for several morning.
  3. Pernah rasa dia ni 'magic' sebab there was one time aku tengah type sms untuk dia, tetiba dia sms. Terus rasa cloud nine, tapi sekejap je lah.
Cons
  1. DIA PEROKOK TEGAR (ni ada orang bagitau).
  2. Dia pernah lupa aku ni orang mana. Siut tul.
  3. DIA TAK PERNAH AJAK AKU KELUAR LAGI.
I think he is playing me. And I am being played. Sedihnya. Dulu dah pernah kena tapi masih tak beringat. Huhuhu ;(
Masih belum sedar ke Ina? Please forget him dowh. Kang tetiba dia sms, terkinja-kinja pulak. Have some pride ar missy \0.0/
Forgive me for being hopelessly romantic, no?