Tuesday, July 22, 2008

Aku yang menghampiri suku abad~

hui aku sudah tua. heh. anyway sudah 5 hari berturut2 aku asyik memandu jauh je. my back pun aching like crazy. memula jumaat tu balik serdang, sabtu gi jalan2 kat sana-sini, ahad balik jengka, isnin pegi kuantan n selasa pegi maran. fuh, i'm glad it's finally over. malas dah nak bawak kete besok. rehat jap :)
masa on the way nak balik jengka tuh, ader one massive traffic jam kat hiway karak. so banyak gile la kete terstuck kat jalan (2 lanes) and tak bergerak almost 10 mins. and i have to admit aku ader sedikit anxiety attack yang wat aku tak boleh nak dok diam. tapi aku bukan nak citer pasal anxiety ni la. aku nak lepas geram kat orang2 bodoh yang masuk emergency lane kat sebelah kiri sekali tu sebab nak cepat jalan. tapi yang sebenar2nya depa ni laa yang wat jam lagi bertambah teruk sebab kalo tak camne tow truck nak lalu kalo berketul2 kete penuh kat every lanes? cam bangang. memang aku mencarut masa jam tuh dan curse orang2 yang camni la. siut kan?