Friday, July 4, 2008

don't ever get your hopes high, especially on people

how true. lately aku rasa semua orang di sekeliling aku sangat selfish n disappointing. aku dah la rasa lonely sometimes but then eventho aku berada di tempat yang penuh dengan orang tapi keadaan diorang tu bukan aku rasa annoyed. bila nak mintak tolong tu kemain lagi merayu, cakap lembut2 tapi bila aku mintak tolong lak, boleeh lak lupa. dah la dah lama aku btau. ish geram tul. geram aku geram!!!

ika dah selamat register kat kolej poly-tech mara. harap2 dier dapat adjust herself well coz aku tgk tpt tu cam tak selesa sangat (hostel). macam2 mak beli untuk dier. masa aku masuk kmpp pun tak cam tu. arap2 lepas ni ika akan blaja betul2 la. kalo dier wat taik gak macam spm tu tak tau la aku :( aku hanya mampu mendoakan dier berubah sket la dari perangai dier dulu. aku ni risaukan adik2 yang takkan abes :(

the thing is rite now i'm mentally exhausted.