Wednesday, October 22, 2008

normal people worry me!

serius dah lama tak menulis. malas+nothing much to write about. aku pun hidup macam dah takder arah tujuan. keje melambak2, projek pun banyak. kene bagi cme at least 2 kali next month, kursus sekali n bagi kmk lecture sekali. aihh penatnyaaaa...
raya datang n pergi. tahun ni sekali lagi kami beraya di kajang. meriah jugak la since seme menantu+cucu balik, walaupun scr berperingkat-peringkat. penat gak la nak mengemas lepas tuh. lepak sana sampai kul 3petang, pastu pegi umah tok ajis ngan acik kat tman mesra, kajang. balik dalam kul 7 camtu. tak amik gambar pun! punya la boring raya tahun ni.
abah dah start ngelat makan ubat die. aku risau giler. die tak makan ubat sgt sepanjang bulan puasa nih. aku yang sebagai pharmacist ni pun taktau nak wat pe ngan die. die rasa ok die kata. gtn memang tak pernah bukak la yang dapat dari hospital tu. aku harap2 sgt laa allah bukak hati dier untuk terima hakikat dan beri petunjuk untuk die dengar nasihat aku. aihh :(
pergi wedding niza kat subang ngan ana,liya ngan syera. seronok dapat kumpul balik ngan depa walaupun minus alynn yang tengah berpantang kat taiping. tapi tak sempat nak lepak lelama coz ana terus balik kuantan petang sabtu lepas niza py reception tu n liya lak lepak ngan kawan dier kat shah alam. tinggal la aku ngan syera jek. nak watpe 2 orang jer.. rindunyaa nak lepak coffee street @ zack's corner kuantan cam dulu2. cam tak caya dah setahun dah aku tinggal kat jengka. pejam celik pejam celik je aku rasa.
neway gotta go. next time nak citer pasal projek mega lain lak. ciao