Saturday, October 25, 2008

the way i are

Gunung Machincang bebeh!

guess what? aku dah guna the same email for the last 10 years. gile lama. not my first email add tho'. dulu aku pernah bernickname-d 'babymercury83' kat IRC (circa '98) hence the email add was babymercury83@hotmail.com. Giler tacky. tatau macam mana leh ended up having sarah_farina@yahoo.com as my permanent email add but since i am a loyal person (gile puji) here i am still using the same email add. and the password adalah nickname utk abang senior yang aku puja2 masa f3 itu. serius crush gile, tahap infatuation dah kot. stalking tu normal bagi aku, taking note of what he was wearing on what day, my diary full of hopes and wishes that someday he will notice me. pahh! serius pervert. tapi tak sangka lak lepas tu aku tak pernah dah suka any guy like i liked (or loved?) him. boleh ke cintakan orang yang kita tak kenal? hmm...

sangat suka memasak semenjak 2 menjak nih. pastu bagi orang makan lak tuh. awal raya aritu dah bawak nasik impit ngan kuah kacang, pastu masa jamuan raya farmasi berani pulakk nak bawak lontong~ nasib baik ader hawa ngan k.mimah yang nak tolong. sebab tibe2 jek tak konfiden nak masak sensorang. dah la terbeli santan basi! kene beli balik santan. igtkan dah tak jadik dah. alhamdulillah jadik. habis la jugak lontong gue~

will post gambar2 masa jamuan raya farmasi. kene mintak kat faiz. huhu ciao!