Friday, May 23, 2008

The Age I Wish To Go Back To

hahaha. sangat menarik ini tajuk. since aku asik merapu2 jer kat blog ni so aku pun rasa tajuk ini sangat menarik untuk dikupas dan dikarang di sini. ada 2 umur yang aku rasa nak go back to, since ader satu umo yang mana aku dah buat kesalahan besar n dikesali sepanjang hayat (i still am).
aku kalo boleh nak ulang semula umo 15 tahun since aku kenal 'cinta' masa umo tu laa. see i'm not the most popular girl in school but i had a small group of frens yang masa tu ader g-hah, dekda, along & angah, michelle, kim n rush. masa tu aku aktif gak ngan PBSM. so aku mula kenal Qatar (bukan nama sebenar, nama samaran jer) kat situ la. masa aku f3 dier dah f5. dan muka dier ade sedikit iras2 Anuar Zain (yang sgt hot pada masa itu). dier dipanggil Qatar sbb dier selalu pakai jersi Qatar 13 warna putih masa PBSM punya perjumpaan. as a birthday gift, dekda bagi no tipon aku kat mamat ni untuk tipon aku on my birthday! memang la masa tu aku happy giler. i was on cloud nine lepas tu. tapi aku tak pena cakap ngan dier depan2 sbab aku malu sangat :( tapi sepanjang aku F3 tu memang gile ah. all the stalking, running away when got caught, all this being jealous when he talks to other gals n i had my diary full of his acts, when i meet him, what he's wearing today bla bla bla. ahahaha kitorang bukannya kapel pun lepas dier initiate that phone call but somehow rather as mutual frens jek kitorang jadik. cakap pun aku-kau jek. so nothing special really happened back then. agaknya dier kat mana skrang. rindulah zaman dulu kala....