Sunday, May 18, 2008

++No Air No Air++

woo. bosan giler weekend nih. seb baik Azrin ader kos die keje so weekend wudnt be as bad. anyway i really need this weekend to just relax and kemas2 bilik je since aku baru balik dari BTN the following weekend. peh cakap pasal BTN memang tensen giler la. i wanted to go home the moment i reached Maran (tempat BTN tuh). dah la kene duduk dorm, mandi kolah (sbb takder air) n makan pun dalam tray. aku bukannya tak suka sgt2 tapi kiranya for the first day mmg aku bad mood gile la. dah la tak cukup tido, mandi tak puas, ish memang luxury yang dirompak dari aku la.
gambar untuk BTN memang takder la since phone tak bawak, kamera rosak so takder kenangan langsung la. tapi part yg paling best masa abseilling kot. ko naik menara 50 kaki n turun ngan tali untk 40 kaki. memang berpeluh la. peluh dier sama ngan buat poco2 30 minit. the anticipation dier sgt2 la menakutkan sampai aku rasa cam nak muntah sat2 tu jugak. tapi lepas dah buat rasa cam nak buat lagi lak. tapi tak dapat huhu....
BTN ni pada pandangan aku sangat2 la mahu menerapkan 'political minds' pada kakitangan awam. but not in the bad way la. byk mende la aku belajar masa BTN ni, patriotisme, politic, democracy, parliament etc etc~ memang mengantuk giler la. pastu ader LDK lak where all 127 of us were divided into 10 groups. so satu group ader satu fasi and group aku (gp 8) dapat fasi PK HEM sekolah kat Jengka. nama dier aku dah lupa lak. heh.
tu je laa kot. takder paper sgt yang menarik masa BTN tuh. boring semata2. sekian.