Wednesday, May 7, 2008

Post-Induction Life~


ahh.. syoknya dah byk hari tak keje. baru balik dari genting kene induksi (10-24 April) lepas kene pegi balok lak kursus hiv counselling. merasa la tido hotel berhari2. dasat2. ehehehe. jumpa balik dr.Z yang aku minat masa kat HTAA. u're looking H.O.T. babe! hahaha merasa aku main ping-pong ngan dier. huhu... memang cabaran kat jantung aku. panas panas panas!
memula ingat cam boring jek induksi nih. masa mula2 dtg je aku dah boring dah. seb baik ana ngan alin ader. alin yang boyot2 pun maghi gok. so okay la jugak dapat catch up ngan depa. tinggal liya jek yg takde. kalo ade, lagi gamat la seri malaysia genting tuh. ehehehehe.
so as usual kene la ader group. group aku nama Kamikaze. ntah camner leh ter'dapat' nama tu pun tak ingat dah. tapi memang best la semua. ader Aisah, Rushin, Wong, Wadiah, Nani, Esther, Li Lian, Hanim, Anuar, Nazra ngan aku. nak citer sorang2 pasal depa ni takyah la. tapi sorang2 nih memang best la especially aku. huhu~
beberapa perkara yg interesting berlaku masa induksi.
  1. aku dapat roomate yang gile tua tapi rock giler. she will be turning 30 this year. and she's sabahan. tapi dier okay. she let me use her toothpaste (yang aku luper bawak) and sabun basuh baju die. die adalah seorang psychologist, which is way too cool. all in all i learnt a lot from her. thanks ujie!
  2. macam aku dah btau kat atas, aku main ping-pong ngan mamat yg aku ader crush masa kat HTAA dulu. he's sooooooooooooooo hot! ana ngan alin cakap dier skema tapi aku tak rasa cam tu lak. hehehe. masa main ngan ana aku asik gelak2 je tapi bile main ngan dier aku serius jek. cam sial kan? huhuhu. adakah aku sudah cukup bersopan-santun untuk memikat hati beliau? ntah la. tapi beberapa ari lepas tu dier senyum ngan cakap "bile lagi kita nak main ping-pong?" kat aku. aku pun senyum meleret (kot) n replied "insyaallah. ajak je la bila2." cukup sopan-santun takkk??? neway lepas tu takder dah main coz setiap group kene main volley lak. cis cis. tamat cam tu ke? oh percintaan ping-pong ku....
  3. aku terjatuh dari threadmill machine masa pes time cube. betul. ader saksi 2 orang. ana ngan sorang mamat yg tgh main dumb bell masa tuh. malu tahap cipan. cipan pun tak malu cam aku. gelakkan diri sendiri yang perok.
all in all, i had a blast during induksi. masa nak balik pun cam rasa berat hati nak balik. dah malas nak keje pun. dah tak leh nak usha dr.Z masa lecture. takleh nak usik2 ana lagi. tapi nak wat camner. time goes by. mana ader stop. warghh!!