Friday, August 14, 2009

Selsema babi betul!

Siut tak...

Lepas tengok He's Just Not that Into You, aku berazam untuk tidak mengingati SA (too Much) and wondering why he doesn't call/sms. Anyway, dalam tengah2nak lena tu tetiba ada bunyik sms masuk, sms daripada dia.

"Awak
akan
gembire
bila
awak
tau ade org
syg
awk

ade org
rindu
awak

ade org
suke
awak

tp
rase lebih
gembire bile
tau
adeo rg
x pernah
lupekan
awak..."

Rasa macam selsema babi tak?? Ish laa.. macam mana nii?? Dah la masa tu tgh lagu Liz Phair-Why Can't I dalam ipod. Terus rasa nak pengsan.

why can't i breathe
whenever i think about you
why can't i speak
whenever i talk about you
it's inevitable
it's a fact that we're gonna get down to it
so tell me
why can't I breathe
whenever I think about you


WHAT THE HELL AM I GOING TO DO ABOUT YOU????